HTML

Életünk virágoskertjének fehér léckerítései

"Blöa..." (Ferenc)

Friss topikok

  • ssüni: na mikor lesz már új poszt mikor lesz már? (2011.01.23. 13:34) Ajándék a TYaH részére
  • Ne tudd ki: Van egy rossz hírem... Ezek a műsorok licenc műsorok, vagyis mi átvesszük az eredetit és megírt fo... (2010.12.11. 20:54) Csillagok, csillagok...
  • ssüni: Fostalicska MÁV. (2010.05.27. 21:23) Válasz a MÁVtól a levél 1-re
  • ssüni: hát ez kurvajó, Peti! ilyet mégmégméééég! :) (2010.05.26. 16:47) Levél a MÁVnak 2.
  • ssüni: hónapokig tart, amíg válaszolnak, komolyan. Én is írtam már nekik, kb másfél-2 hónapba tellett, am... (2010.05.17. 13:46) Levél a MÁV-nak

Linkblog

Mindenki erre várt: feléledt a Tyúkszar a horizonton (Vigyázat! Nyomokban MÁV-fricskát tartalmazhat.)

2010.11.27. 22:54 :: Sanyetta

2010. április 24-e óta nem írtam ide. Ez egy tény, melyet a rendszer rögzített és lelkiismeret-furdalást okozott bennem. Ezért (és nem csak ezért) most visszatértem és elmesélek egy történetet, mely rövid, de ismét bemutatja társadalmunk inkompetens és goromba tagjait. A poén az, hogy úgy látszik, nem tudjuk megunni a MÁV-ról szóló történeteket, hiszen ez is egy ilyen sztori. 

Egy szépnek mondható péntek délután táskákkal megrakodva battyogtam ki Zugló állomásra. Az a vasútállomás már önmagában egy életreszóló EU-kompatibilis élmény. Aztán mikor a jegykiadók elé lépünk, már tudhatjuk, itt nem csak az állomás minősége kritikán aluli.

Jól bevett szokás nálam, hogy Ferihegyig a bérletemmel utazom, azt hiszem, ez nem szabálytalan, onnan pedig irány haza. Na most a zuglói vasútállomáson rendszeresen kérdőre vonnak, hogy miért veszem én így a jegyet? Ugyanis valamilyen 100 km-es határt emlegetnek, amiről egyébként fogalmam sincs, de ők biztosan nagyon jól tudják. Lényeg a lényeg, engem ezért még egyszer nem büntettek meg, sőt szóvá sem tették. A legutolsó alkalommal ezért röviden és nagyon kulturáltan elmagyaráztam a jegykiadó hölgynek, kinek arcáról sugárzott a jóindulat, hogy ne aggódjon ő amiatt, hogy engem megbüntetnek-e 8000 Ft-ra vagy sem, mert van érvényes bérletem és hasonlók. Na erre ő nagy nehezen kinyomtatta a jegyemet, és közölte hogy 1820 Ft-ot kér, szépen. Én meg mondtam (s közben azt gondoltam, hogy ha már itt kavarod a sz*rt, akkor legalább a jegyem árát határoznád meg jól, ugyanis Ferihegytől olcsóbb nekem, meg amúgy is tele van veletek a tököm...), hogy ez bizony 1680 Ft-ba kerül és ezelőtt ez mindig így volt, nézze csak meg. És annyiba került. Tényleg.

És nehogy azt higgye bárki is, hogy ezzel vége van a MÁV fikázásának. Minden undorító magatartásra felkapjuk a fejünket, és ha kell, ezt sokszor lejegyezzük. Bizony.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukszarahorizonton.blog.hu/api/trackback/id/tr732477906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása