HTML

Életünk virágoskertjének fehér léckerítései

"Blöa..." (Ferenc)

Friss topikok

  • ssüni: na mikor lesz már új poszt mikor lesz már? (2011.01.23. 13:34) Ajándék a TYaH részére
  • Ne tudd ki: Van egy rossz hírem... Ezek a műsorok licenc műsorok, vagyis mi átvesszük az eredetit és megírt fo... (2010.12.11. 20:54) Csillagok, csillagok...
  • ssüni: Fostalicska MÁV. (2010.05.27. 21:23) Válasz a MÁVtól a levél 1-re
  • ssüni: hát ez kurvajó, Peti! ilyet mégmégméééég! :) (2010.05.26. 16:47) Levél a MÁVnak 2.
  • ssüni: hónapokig tart, amíg válaszolnak, komolyan. Én is írtam már nekik, kb másfél-2 hónapba tellett, am... (2010.05.17. 13:46) Levél a MÁV-nak

Linkblog

"Addig nem megyünk tovább, míg le nem száll!"

2009.12.11. 17:32 :: Sanyetta

Mindjárt itt a karácsony, a szeretet ünnepe. Másnak is feltűnt már, vagy csak én vagyok ilyen destruktív, hogy ilyenkor az emberek végképp megkergülnek és türelmetlenné válnak. "Csodálatos" fővárosunkban legalábbis ez a tapasztalatom.

A BKV ZRT. amúgy is hírhedt különleges szolgáltatásairól, de a napokban, úgy néz ki, ez egy újabb lehetőséggel bővült. Ez tulajdonképpen egy interaktív játék, egy kis feszültségleveztés. Éppen ezért itt a vezető kezdte el az egész mókát, méghozzá beszólt az utasoknak, hogy igyekezzenek a felszállással, iparkodjanak, továbbá az sem volt mindegy, hogy melyik ajtón szálltak fel a tömegközlekedési eszközre. [A (74-es) trolira egy középkorú hölgy szállt fel egy értelmifogyatékos gyerekkel, nyilván minimális sebességgel, ez hozhatta ki a sofőrből az állatot...hmm.] A sofőr, feláldozván magát ezután (látszólag) eltűrte, hogy pocskondiázzák, majd mikor már majdnem lenyugodtak a kedélyek, egy, a fő sértett védelmére kelt hölgy becsukta a vezetőfülke ajtaját. Ezt követően a sofőr ingerülten, agresszívan, otromba nemnormális parazita módjára kinyitotta a fülkeajtót, kiszállt, majd a troli elhagyására intette a legnagyobb nőnemű "ellenforradalmárt" (aki szintén olyan középkorú lehetett), a következőképp: "Addig nem megyünk tovább, míg le nem száll!". Én majd' eldobtam az agyam. :) Természetesen mindenki elküldte a halálba és gondolatban átteleportálta a BKV alkalmazottját a Déli-sarkra egy szál kisgatyában... Miután látta a sofőrnek nem nevezhető állatka, hogy sok lúd legyőzte a bunkó disznót, idegesen visszaült a volán mögé, ahonnan jobb lett volna, ha nem áll fel, és vezet tovább, mert ha nem tévedek, ez a dolga. Én azt értem, hogy valakinek rossz napja van, csak lesz@rom. Mert ha én kelek fel bal lábbal, én sem üvöltök be a sofőrnek dugóban állva, hogy húzzon már bele, ugyan mit tököl. Tehát ez lenne a cég új szolgáltatása. Bár azt hiszem, tévedek, ez nem is új, létezik egy ideje, csak én most találkoztam vele így premier plán először. Egy életreszóló élmény volt, I (L) BKV. (Egyébként távol álljon tőlem a kollektív elítélés, hiszen mint mindannyian tudjuk, én nagyon toleráns vagyok.)

Íme egy újabb egyed életünk virágoskertjének fehér léckerítései közül. Ha legközelebb találkozik vele valaki és felismeri a fentebb olvasható jellemzők alapján (személyiségi jogokra hivatkozva többet nem árulhatok el, mivel toleráns és megértő vagyok), és neadjisten hasonló viselkedést produkál, könyörgöm, üssétek meg! Köszönöm. Az eredményt ide várom kommentek formájában. Addig is jó készülődést az ünnepekre.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukszarahorizonton.blog.hu/api/trackback/id/tr211590827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ssüni 2010.01.20. 16:49:56

Meg fogom ütni. :D
süti beállítások módosítása