Most kezdhetném rengeteg panaszkodással vagy akár bocsánatkéréssel is ami a sok-sok kihagyást illeti, de le kell írnom, hogy a Humanic mint cipőárusító bolt: egy fos. Ha tönkremegy egy cipő (két hónap után!!) abból adódóan, hogy gyenge az anyaga, akkor azt a cipőt ki kell cserélni! De nem, ezek miért is cserélnék ki?! Elvégre garancia van rá. Az üzletben dolgozó főnökasszony megsúgja nekem, hogy a Deichmann-ban kicserélik a cipőket. Ki a tökömet érd... Hmm, igen? Akkor jó, merthogy a Humanicban soha a büdös életben nem fogok többet vásárolni, az is biztos. Hőbörögnék? Még szép, ebben a melegtőgy világban már a cipőket sem tudják normálisan megcsinálni, és a fogyasztónak még annyi joga sincs, hogy a pénzéért rendes árut kapjon. Ez az eset kb. öt hónapja történt velem, de ha rágondolok, mindig az jut az eszembe, hogy a megvásárolt cipőt a cipőfűzőjével hozzákötözöm egy csinos molotov-koktélhoz, meggyújtom és az üzletbe hajítom... nyomorult atkák.
Ha ez nekik vásárlóbarát üzletpolitika, akkor tényleg hagyok a fenébe minden komolyabb erőfeszítést, ami arra irányul, hogy a pénzemért én is minőségi munkát adjak ki a kezeim közül, már csak azért is, mert mindenki átb*szásra játszik.
Tegyetek nekem egy szívességet és közös erővel írtsuk ki az ilyen üzleteknek a jólétét! Ne vásároljatok a Humanicban. Én nem fogok.
Jó éjszakát!