HTML

Életünk virágoskertjének fehér léckerítései

"Blöa..." (Ferenc)

Friss topikok

  • ssüni: na mikor lesz már új poszt mikor lesz már? (2011.01.23. 13:34) Ajándék a TYaH részére
  • Ne tudd ki: Van egy rossz hírem... Ezek a műsorok licenc műsorok, vagyis mi átvesszük az eredetit és megírt fo... (2010.12.11. 20:54) Csillagok, csillagok...
  • ssüni: Fostalicska MÁV. (2010.05.27. 21:23) Válasz a MÁVtól a levél 1-re
  • ssüni: hát ez kurvajó, Peti! ilyet mégmégméééég! :) (2010.05.26. 16:47) Levél a MÁVnak 2.
  • ssüni: hónapokig tart, amíg válaszolnak, komolyan. Én is írtam már nekik, kb másfél-2 hónapba tellett, am... (2010.05.17. 13:46) Levél a MÁV-nak

Linkblog

Sex, drogs, piss & gob!

2010.02.17. 01:56 :: Sanyetta

Vége van a vizsgaidőszaknak. Ezzel persze nem ígérhetem egyikőnk nevében sem, hogy naponta fogunk frissülni, de igyekszünk minél gyakrabban újabb csodálatos történeteteket az olvasók elé tárni. Nem tartozom ezzel a vallomással, de azért leírom, hogy ez a blog tulajdonképpen azért jött létre, hogy gyakoroljak az egyik webszerkesztéses kurzusomra...meg persze hogy néhanapján kiemeljük és a rivaldafénybe taszítsuk életünk virágoskertjének fehér léckerítéseit...

A most következő akciót sokáig forgattam magamban, mire elhatároztam, hogy ez egy idevaló sztori, s "papírra vetem". A gimi végefelé gyakran szervezett az osztály összejöveteleket egy modern tanyán. Így lett ezeknek a buliknak a neve: tanyabuli. Kb az első három alkalommal minden rendben zajlott, csak a szokásos kéj és alkohol uralta a bulikat. Ezután viszont egy olyan züllés következett, amit a három főszereplő (köztük jómagam) egy életre megőriz emlékei között. Azt gyorsan leszögezem, hogy az élmény nem pozitív. Tehát jött a sokadik tanyabuli, amikor is előkerültek ismét a szeszesitalok és jobbfajta pálinkák. Ezek el is fogytak szépen sorban és a kívánt hatást elérték, a buli jó volt, pörgött mindenki, és hát hajnal felé elfáradt az ember ugyebár, így nyugovóra tért. Én és még két barátom is így tettünk, naiv és gyanútlan módon. Amíg mi az igazak álmát aludtuk, addig három volt osztálytársunk nagyon kreatív és hiperaktív lett, gondolom az elfogyasztott pia is hozzájárult, de ettől függetlenül is bámulatos teljesítményt nyújtottak, azaz ebben az esetben inkább úgy fogalmaznék, hogy nem mentség számukra... Az ötletet nem tudom honnan vehették, de talán azzal kezdhették, hogy tehetetlen mivoltomban beleköptek a fülembe. Én persze felébredtem, de nem igazán volt érdemes többet tennem annál, hogy elküldöm őket a ...fenébe, és én naiv azt hittem, hogy ennyivel be is érik. Tévedtem. Miután látták, hogy én magamnál vagyok és nem lehet felhőtlenül szórakozni velem, átmentek a másik két áldozathoz, és hasonló dologba kezdtek, s miután látták, hogy az ő reakciójuk kevésbé heves, így kibontakozhattak a tettesek, ami abban nyilvánult meg, hogy csekély mértékben levizelték a srácokat. Igen. Levizelték. Ezután bizonyára unatkozni kezdtek, mert hamar felfedezték az én cipőmet, s mivel túl épnek bizonyult, ezért azokba is tettek vizeletmintát, és az egyik pár véletlenül beleesett a wc-be, amikor az egyik jóarc gyerek hányt...

Amikor reggel felébredtünk, amúgy sem voltunk túl frissek és kipihentek,de mikor szembesültünk a tényekkel, elképedtünk és nem igazán tudtuk felfogni sokáig, hogy az ember hogy képes ilyet tenni a saját kedves ismerősével. Hogy az egyik sértett személyt idézzem: "Egy kutyát nem vizelnék le, nemhogy egy embert." És milyen igaza van. A "tettesek" mentéségre legyen szólva, hogy még délelőtt megbánták amit tettek, dee... leszarjuk, mert már megtörtént, és ilyet amúgy sem csinálunk, a kutyafáját! :)

És így a végére idézek egyik kedvelt magyar filmemből, csak azért mert szeretem: "Kezit csókolom, az Isten b*ssza meg, beszélgetni szeretnénk!" (A nyomozó)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukszarahorizonton.blog.hu/api/trackback/id/tr71765187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ssüni 2010.02.18. 20:10:18

Én letépném az arcát annak, aki a fülembe köp. Valamiért ezt durvábbnak tartom, mint a cipő témát. :-)

fabritius 2010.02.27. 13:36:39

másnap megkapták volna.
azért bármennyire is részeg az ember, vállaljon már felelősséget a tetteiért

ssüni 2010.04.06. 15:21:38

Naaaa! nincs új bejegyzés????
süti beállítások módosítása