HTML

Életünk virágoskertjének fehér léckerítései

"Blöa..." (Ferenc)

Friss topikok

  • ssüni: na mikor lesz már új poszt mikor lesz már? (2011.01.23. 13:34) Ajándék a TYaH részére
  • Ne tudd ki: Van egy rossz hírem... Ezek a műsorok licenc műsorok, vagyis mi átvesszük az eredetit és megírt fo... (2010.12.11. 20:54) Csillagok, csillagok...
  • ssüni: Fostalicska MÁV. (2010.05.27. 21:23) Válasz a MÁVtól a levél 1-re
  • ssüni: hát ez kurvajó, Peti! ilyet mégmégméééég! :) (2010.05.26. 16:47) Levél a MÁVnak 2.
  • ssüni: hónapokig tart, amíg válaszolnak, komolyan. Én is írtam már nekik, kb másfél-2 hónapba tellett, am... (2010.05.17. 13:46) Levél a MÁV-nak

Linkblog

Engem is megérint a karácsony szele...és arcul is csap általában

2009.12.26. 00:25 :: Tündérróka

Talán még nem késő, félig-meddig utólag Boldog-Békés Karácsonyt Kívánni minndenkinek aki ide téved, és nem életünk virágos kertjének egyik léckerítése, mert arra remélem rádőlt a karácsonyfa, és csak tavasszal mászik ki alóla.

Most csak egy rövid szösszenet:

Jövök az alsó bejárat felé, egy nő- aki nyilvánvalóan nem az idei, és nem is a tavalyi elfogyasztott beigliktől formázza meg az elveszettnek hitt kontinenst- áll ajándékcsomagokkal a kezében az ajtó előtt. Én kinyitom az ajtót, még csak egy résnyire, mikor a nő formásnak aligha nevezhető tomporát, amúgy Dagóbert bácsi módjára már is az ajtón belülre helyezte, hátrahagyva a több tonna ajándékkal míg a kocsiban szenvedő férjecskéjét. Majd elkezd totyogni felfelé. Na de vazze, nem neki nyitottam ki az ajtót, ő is megtehette volna, itt lakik, és kulcsa is van csak kő paraszt, és csengetni is tud, mert láttam, hogy megvan mind a két keze. Na de a legédesebb a karácsonyi bosszú. Amúgy Nicky Laudaként elszáguldottam mellette, mikor megláttam, hogy mindkét lift lenn áll. Gyorsan beléptem az egyikbe tízes gomb megnyom, majd kiszáll. Nyanya közben már a lépcső felénél, majd másik lift, beszáll hatos gomb,és hohohó boldog karácsonyt! A mákos és a diós beigli után létrejött az ugyanúgy édes, bosszúval töltött bejgli. Mindenkinek ajánlom. :)

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukszarahorizonton.blog.hu/api/trackback/id/tr471623424

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: relatos terrorificos reales 2017.12.06. 01:56:30

A "Csíki sör" effektus - Sörgeek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása